BeBirdie a její šikovné ručičky

Tak jsem tu s prvním baby článkem! 

Je to již delší dobu, co jsem oslovila Vendulku ( http://www.bebirdie.cz/ ) a požádala ji o ušití nějakých věciček pro ty naše kluky.


                           


Vendulka je super maminka a skvělá holka a její šikovné ručičky musím vychválit až do nebes.
Hned věděla jaká je moje představa - myslím, že díky blogu a IG už tak nějak každý tuší jaká byla :)

Přála jsem si set nejen pro miminko - kousátko, čepičku a tepláčky, ale i pro staršího - harémky a beanie. A to vše s motivem mráčků. 

A zde můžete vidět jak to celé dopadlo - musíte uznat, že prostě skvěle!







"Vendulko, ještě jednou Ti moc děkuji! Však víš, že to není má poslední objednávka :) "


Doufám, že se Vám její práce líbí stejně jako mně.


Mějte se krásně.


Vaše Teru



6 komentářů:

  1. To je nádhera! <3 Také jsme věcičkama od Vendulky maximálně spokojené, holkám moc sluší a ta kvalita zpracování je prostě úžasná.

    OdpovědětVymazat
  2. jůů :-) dlouho už o tepláčcích také uvažuji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko já moc děkuji, jsi prostě skvělá! :)) Už ted se tesim na dalsi šití pro tvoje děti a taky na odtajnění nového pokojíčku!!! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendulko, ty jsi skvela!!:-) a neboj, již brzy, uz je hotov :)

      Vymazat
  4. Take mame a jsme nadseni :-), Stepanka

    OdpovědětVymazat

Instagram