Velikonoce a my

Velikonoce jsou již za dveřmi a já jsem tu s naším jarním domovem. Vy, co mě znáte, víte, že razím heslo v jednoduchosti je krása a proto i naše výzdoba je velmi jednoduchá. Tentokrát mám připraveno i takové malé DIY návody, o které se s Vámi ještě v tomto týdnu podělím. Jsou velmi jednoduché a zvládne je opravdu každý - snad se neurazíte, že pro takovou prkotinu dělám návod :)))

V poslední době ujíždím na tulipánech, takže každé pondělí vyrážíme do Lidlu pro čerstvé - oblíbila jsem si růžové a bílé, tato kombinace mi teď přijde naprosto úchvatná. A když je zataženo (jako dnes), mám pocit, že u nás doma je prostě slunečno a jaro v plném proudu. Já osobně ho totiž zbožňuji, ale co se týče Velikonoc - tak na ty mám svůj názor a běda jestli mi přijde někdo našlehat :)


A zde je naše jarně-velikonoční výzdoba, snad se Vám bude líbit :)


Mějte se krásně.

Vaše Teru


























9 komentářů:

  1. Mně se výzdoba líbí moc. A úžasná je podlaha, tripod lampa, tulipány, křesílko... všechno. Máte to doma krásně světlý a čistý. Jinak já mám Velikonoce ráda po našem, tj. bez koledníků:-D. Dřív jsem je nesnášela. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Luci, jsem moc rada, ze se ti to libi, vsak vis!!!:-) a presne - nejlepší jsou Velikonoce bez koledniku, ale muz si to urcite neodpustí co?:))

      Vymazat
    2. Ale... on jenom uplete pomlázku, pak si s ní zabančí a sedne k sladkostem:-D.

      Vymazat
  2. Terezko, to je nádhera. Moc se mi to líbí x-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné Terezko! Ta kombinace čistě bílého nábytku s krásnou jarní zelení vypadá nádherně. U vás v baračku přímo kvete jaro a tak si představuji, že by to na Velikonoce mělo vypadat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, dekuji, vsak vis :-* jen kdyby to jaro bylo i venku :( těšila jsem se jak vyjedu a prd :-(

      Vymazat

Instagram